środa, 4 marca 2015

Luty PODSUMOWANIE :)

Zakończyliśmy już najkrótszy miesiąc, czyli luty, więc najwyższa pora zrobić podsumowanie :)

  Co tam u mnie?
Luty nie był szczególnie złym miesiącem, podobnym do moich wszystkich innych :)
Drugiego lutego skończyły mi się, zaczęła się szkoła, nuda i masakra. Miałam urodziny i poza tym nic więcej ciekawego. A teraz jestem chora :/

Przejdę już do książek.
Przeczytałam trzy książki:

* ,,Zemsta" Aleksander Fredro To była lektura, nie podobała mi się i wolę jej nie oceniać. 😉

* ,,Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman ogólnie polecam książkę, a bardziej ciekawych mojej opinii zapraszam do recenzji 😊

* ,,Zbuntowana" Veronica Roth no cóż, zawiodłam się na tej książce i to bardzo, jednak nie chcę tu zbyt wiele pisać, powiem tylko, że na tą trylogię poświęcę oddzielny post :)

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

,,Zemsta" 0,8 cm
,,WJP" 1,9 cm
,,Zbuntowana" 2,2 cm
Czyli w sumie 4,9 cm :)
Jeszcze dodać książki ze stycznia to mi daje 9,3 cm

Mamy dopiero początek marca jednak ja już wiem że w tym mój wynik będzie lepszy ;)

Brak komentarzy: