niedziela, 29 marca 2015

Trochę inny post

Hej, dziś mam dla was inny, nietypowy post, ale mimo to zapraszam do czytania :)
Na początku przepraszam, że dodaję posta dopiero teraz, miałam małe urwanie głowy i niestety nie dałam rady ;( więc jeszcze raz, z całego serca przepraszam.
Od dziś postaram się dodawać posty co 3-5 dni. Czy chcielibyście, abym dodawała notki w stylu co u mnie słychać itp. itd.? Osobiście uważam, że jest to świetny pomysł, ponieważ łatwiej będzie mi coś dodać i blog nie będzie tak monotonny, a dodatkowo może coś z mojego życia, bądź jakieś moje przemyślenia was zainteresują.
Nie wiem czy wiecie, ale dwa dni temu, czyli 27 marca minęły dwa miesiące jak istnieje mój blog. Uważam to za mój mały sukces i jestem z siebie dumna :)
Pewnie większość z was już zauważyła nowy wygląd mojego bloga. Może nie jest idealny, będę musiała jeszcze go trochę poprawić, ale mi się podoba. Najlepsze jest w nim to, że sama go zrobiłam. Narysowałam dziewczynkę, pokolorowalam, przerobilam i w ogóle. Piszcie co o nim sądzicie ;)
Na najbliższy czas mam już zaplanowanych kilka postów, spodziewajcie się min. recenzji :)
Chyba już ostatnią rzeczą jaką chcę wam przekazać jest to, że mam maila, na którego możecie wysyłać mi co kolwiek tylko chcecie. Propozycję na posty, jakieś ciekawe obrazki, informacje ze świata książek, lub po prostu napisać, jeśli chcecie porozmawiać :) Zaprasza więc do pisania na ten adres mojswiatksiazek@wp.pl
Oraz standardowo zapraszam na Facebooka
https://m.facebook.com/mojswiatksiazek?ref=bookmark
Oraz zachęcam do komentowania, paa :) :*

Brak komentarzy: