środa, 8 kwietnia 2015

Marzec- PODSUMOWANIE!

Minął kolejny miesiąc, więc przeyszedł czas na podsumowanie marca :)
Cały czas nie mogę uwierzyć, że już mamy kwiecień,  ten czas tak szybko leci :)

Więć w marcu przeczytałam 4 książki, moim zdaniem jest okay :)

  • Cecelia Ahern Love, Rosie link do recenzji macie tutaj :) (3,3cm)
  • Rafał Kosik Amelia i Kuba/Kuba i Amelia godzina duchów recenzję tych książek na pewno napiszę i dodam, ponieważ mam dużo do powiedzenia na ich temat :) Jednak krótko mówiąc, bardzo mi się podobały i nie zawiodłam się, więc oczywiście polecam! (2,5cm i 2,7cm) 
     


















  • Wiliam Szekspir Rome i Julia  to akurat była lektura, jednak jestem szczęsliwa, że przeczytałam tę książkę. To chyba najbardziej znany dramat i sądzę, że każdy powinien przeczytać taki klasyk. Nie czytało się tego aż tak źle, było całkiem ciekawe, ale przez kwiecisty język Szekspira wiele nie zrozumiałam. :) (0,8cm)

Co słychać u mnie?
Więc dwa razy byłam chora :/ I poza tym to nic ciekawego się u mnie nie dziej xd :)

Czas podsumować wyzwanie :))
W marcu uzyskałam 9,3cm
Zaś w poprzednich miesiącasch 9,3cm 
A w sumie daje mi to 18,6cm
 Ja jestem z tego wyniku zadowolona :) i mam nadzieję, że inne miesiące też będą się tak kończyć :)

Standardowo zachęcam do komentowania lub piosania do mnie na maila i zapraszam na facebook'a
:) 

Brak komentarzy: