wtorek, 14 kwietnia 2015

Weekend na mazurach :)

Hej! :)
Dziś mam dla was nieksiążkowy post, a mianowicie, chcę wam opowiedzieć jak spędziłam weekend :)

Jak wskazuje już tytuł byłam na mazurach. Uwielbiam ten region Polski, jest tam po prostu cudownie! Piękne widkoi, lasy, jeziora, za każdym razem kiedy jestem na mazurach zachwycam sie, jak tam jest pięknie! Byłam tam już kilka razy i będę na pewno jeszcze nie raz, jadę tam też w te wakacje na dwa tygodnie. :)

W sumie to dowiedziałam się, że jadę na mazury dopiero w czwartek. Wyjechalismy w sobotę około 5:20, więc baardzo wcześnie, jechaliśmy aż 5 godzin!
Głównym celem tego wyjazdu było zawiezienie żaglówki na mazury, no i oczywiście, żeglowanie.
W sobote była wspaniała pogoda! Słonecznie, ciepło, wiatr w sam raz :) Dopłynęliśmy do pobliskiej miejscowości, 7km od portu, w którym byliśmy, i zostalismy tam na noc, oczywiście spaliśmy na łódce:)

W niedzielę niestety pogoda nie sprzyjała, ponieważ rano lało i był bardzo duży wiatr. Na szczęście potem się uspokoiło, co nie zmienia faktu, że nadal wiatr był straszny. Fale było na prawdę duże, jak na jezioro, na dodatek, przez większość drogi płynęliśmy pod wiatr, co było trudne. Ja już myślałam, ze nie dopłyniemy xd Łódka okropnie się przechylała, dziewię się, że nie wypadłam (haha xd). A wiatr i fale były tak silne, że nawet silnik nie dał im rady. Wracaliśmy bardzo długo, jednak na szczęście, w końcu po tych kilku strasznych godzinach dopłynęliśmy do portu, a następnie wróciliśmy do domu.
Nie był to długi wyjazd, bo tylko dwa dni i mimo tej strasznej niedzielnej żeglugi miło wspominam ten wyjazd i szczerze powiem, że mi się podobało :)

Wiem, że mówię to po raz kolejny, ale mazury sa pięknę i zawsze chetnie tam wracam :)
Jeśli nigdy nie byliście na mazurach, to musicie je zobaczyć :)

A na dowó, że jest tam przecudownie macie powyższe zdjęcia :) Swoją drogą, sama je robiłam, moim telefonem xd 


Zapraszam was w powyższe linki i standardowo zachęcam do komentowania :) 



Brak komentarzy: