niedziela, 17 maja 2015

Moje Nowości #1



Hej! W piątek  kiedy wróciłam ze szkoły czekała na mnie miła niespodzianka, a mianowicie paczka z książkami, które ostatnio zamówiłam i podzielę się dziś z wami co kupiłam.
Jest to pierwszy tego typu post, ale na pewno nie ostatni, stwierdziłam, że będę też pisać dlaczego kupiłam tą książkę, oczywiście wstawię zdjęcia i podam linki do sklepu oraz do po szczególnych tytułów :)




Więc cała paczka prezentuje się tak:



Książki zamówiłam z tego sklepu (klik)

A tak wygląda po otwarciu:



Pierwszą książką, która od razu rzuca się w oczy i jest widoczna:
Sto imion Cecelia Ahern
Skusiłam się na nią, ponieważ chcę czytać więcej książek, które nie są popularne. Ale też bardzo chciałam przeczytać inną powieść Cecelii Ahern, ponieważ czytałam już Love, Rosie (link do recenzji) więc chcę zobaczyć czy również będzie taka świetna
(Klik)




Dalej mamy:
Amelia i Kuba Kuba i Amelia Nowa szkoła Rafał Kosik
Jest to druga część (recenzja pierwszej) i tutaj chyba nie muszę wiele wyjaśniać. Uwielbiam Pana Kosika, pierwsza część mi się spodobała, więc nie ma opcji, żebym nie przeczytała tej.
(Klik)




Eleonora i Park Rainbow Rowell
Zwróciła moją uwagę już jakiś czas temu swoją przecudowną okładką. Opis mnie zaciekawił, więc pomyślałam, czemu nie. (Klik)





Dziennik Anne Frank
Od czasu kiedy przeczytałam bardzo długą i wymowną recenzję tej książki wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Tematyka, która bardzo mnie interesuje, więc bardzo się cieszę, że ją mam.
(Klik)





Rywalki Kiera Cass
Książka, którą mnóstwo osób poleca, wydaje się być ciekawa. I ta cudowna okładka *,*
(Klik)




I już ostatnia książka:
Alicja królowa zombi Gena Showalter
Czekałam na nią od kiedy skończyłam czytać drugą część i w końcu jest!
(Klik)




To tyle z zamówienia, ale jeszcze w sobotę w biedronce dorwałam
Will Grayson, Will Grayson John Green i David Leviathan 




Oczywiście recenzje tych książek na pewno napiszę, więc czekajcie :)

Lubicie którąś z tych książek? Może macie ochotę przeczytać?
Czekam na masę wyczerpujących komentarzy i zapraszam was tutaj:

Instagram: mojswiatksiazek

Paa! :)

Brak komentarzy: