niedziela, 10 maja 2015

Przyjaźń

Przyjaźń to temat, o którym w ostatnim czasie wiele myślałam. Można by powiedzieć wiele w tym temacie, jednak dziś będę pisać odnosząc się do znanego wszystkim przysłowia
Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie
Jest ono piękne i prawdziwe i myślę, że każdy z nas odkrył jego prawdziwość.
Kiedy jestem w trudnej sytuacji, świat mi się wali liczę na pomoc przyjaciela.
Prawdziwy przyjaciel zauważy mój smutek, zapyta co się stało, pocieszy. Ten fałszywy nadal będzie żył swoim życiem.
Wyobraźmy sobie sytuację: jestem smutna, ponieważ mam poważny problem i potrzebuję wsparcia. Liczę, że moja przyjaciółka mi pomoże, ale kiedy chce z nią pogadać słyszę tylko nie teraz a ona nawet na mnie nie spojrzy. Idę dalej zdołowana, siadam na ławce. Podchodzi do mnie dziewczyna, z którą czasami lubiłam porozmawiać i pyta co się stało, a kiedy opowiadam jej próbuje mnie pocieszyć i daje mi rady.
Kto w tej historii okazał się prawdziwym przyjacielem i pokazał, że zależy mu na nim? Odpowiedź chyba każdy zna.
Prawdziwy przyjaciel jest zawsze i na zawsze, nie wybiórczo, ani na chwilę. Uważam, że ktoś kto uważał się za najlepszego przyjaciela, a potem odszedł nigdy nie był przyjacielem.
O przyjaźń trzeba dbać i pielęgnować ją, ponieważ z małego ziarnka znajomości może zakwitnąć wielki, wspaniały krzew przyjaźni, rosnący w siłę i niepokonany.
Dlatego pamiętajcie, nie zapominajcie o przyjaciołach, niech to nie będą też przypadkowe osoby, które w każdej chwili mogą was zostawić, tylko takie, które pomogą wam w potrzebie.

Zapraszam was do komentowania oraz tutaj:
Facebook
Instagram
Mail: mojswiatksiazek@wp.pl

A na koniec, żeby nie było tak pusto kilka zdjęć mojego autorstwa :)

Brak komentarzy: