sobota, 2 stycznia 2016

Pojawiam się i znikam!

Dosłownie! Raz jestem, a raz mnie nie ma.
Witam was w nowym, 2016 roku! Gdybym miała listę postanowień noworocznych, napewno znalazł by się na niej punkt Powrócić na bloga pełną parą i na stałe. Takowej listy jednak nie mam i nie wiem czy ja sporządzę, jednak nie powstrzymuje mnie to w żaden sposób aby powyższego punktu nie spełnić!
Wzamian za tłumaczenie czemu mnie nie było, bo to na pewno jest już nudne, chcę wam złożyć życzenia.
Więc, na Nowy Rok życzę Wam przede wszystkim zdrowia, wiem, że każdy to mówi, ale to na prawdę jest najważniejsze i pamiętajcie, żeby dbać o zdrowie. Poza tym, życzę Wam aby otaczali Was sami wspaniali ludzie i abyście Wy sami byli osobami, o których można powiedzieć to jest mój spoko ziomek i z nim warto się trzymać. Życzę wam także, abyście spelniali swoje marzenia, aby nikt nie stanął im na drodze do dążenia do celu, aby ten rok był lepszy niż 2015, a na koniec jak najwięcej dobrych książek!

Tym, myślę bardzo miłym i pozytywnym akcentem, zakończę tego posta, a już jutro pierwsza recenzja w tym roku ;)

Paa!

Brak komentarzy: