niedziela, 8 lutego 2015

Styczeń- podsumowanie

Hej!
Dziś przychodzę do was z podsumowaniem stycznia :)
W tym miesiąc przeczytalam tylko dwie książki :/ a są to:
  🔸Veronica Roth ,,Niezgodna" oceniam tę książkę 9/10, ponieważ była baardzo ciekawa, szybko mi się ją czytało, naprawde mnie wciągnęła, ogólnie wszystko świetne! Niestety musiałam odjąć punkt za to, że wyczułam motywy z ,,Igrzysk Śmierci". Jednak niewątpliwie ta książka jest godna polecenia :)
  🔸Rafał Kosik ,,Felix, Net i Nika oraz Klątwa Domu McKillianów" daje tej ksiązce 7,5/10. Była na prawde w porządku, są w niej zarówno śmieszne jak i straszne momenty, najbardziej podobało mi się w niej to, że do ostatnich stron trzymała w niepewności. Niestety w niektórych momentach nudziła mnie i nie wciągnęła, tak jak to było w przypadku ,,Niezgodnej". Mimo wszystko, uważam że warto ją przeczytać, choć nie radzę kupować w empiku, ponieważ tam kosztuje dużo :)

Przeczytam tyle ile mam wzrostu

,,Niezgodna" - 2,1cm
,,F,NiN"-2,3cm
Daje mi to razem 4,4 cm. Szczerze, nie jestem zadowolona z tego wyniku ale mam nadzieję, że w lutym będzie lepiej :)

W następnym poście napiszę wam o książkach, które udało mi się zdobyć w styczniu ;)

Paa!

Brak komentarzy: