czwartek, 12 lutego 2015

,,Wróć, jeśli pamiętasz" #Recenzja 1

Hej!
W tym tygodniu skończyłam czytać ,,Wróć, jeśli pamietasz" i dlatego mam dla was recenzję tej książki

Informacje:
* tytuł Wróć, jeśli pamiętasz
* autor Gayle Forman
* wydawnictwo Nasza Księgarnia
* liczba stron 283
* cena około 27 zł

Jest to kontynuacja bestsellera Zostań, jeśli kochasz. Minęły trzy lata od tragicznego wypadku, który zmienił życie Mii. Książka opowiada o dalszych losach Mii i Adama. W przeciwieństwie do poprzedniej części narratorem jest Adam.
  Pewnego dnia spotykają się w Nowym Jorku i postanawiają spędzić razem czas. Czy wykorzystają szansę jaką dał im los?             
W tej książce pokazane są rozterki Adama, dzięki któremu jego zespół osiągnął wiele i wspiął się na szczyty. Dodatkowo treść urozmaicają  teksty piosenek Shooting Star, co moim zdaniem jest genialne. Pokazuje ona także, że  mimo iż wiele osiągamy,  nasze życie nie zawsze jest kolorowe i są rzeczy ważniejsze niż sława.
Moim zdaniem książka jest genialna, Gayle Forman odwaliła kawał dobrej roboty! Wróć, jeśli pamiętasz wciągnęła mnie na maksa i wprost nie mogłam się oderwać. Oceniam tę książkę 10/10 i trafia ona na listę moich ulubionych książek.

I to tyle, piszcie co wy sądzicie o tej książce bo chętnie poczytam także inne opinie :)
Paaa

PS niestety mam problem z dodawaniem zdjęć dlatego nie pokaże wam okładki ;(

Brak komentarzy: