wtorek, 9 czerwca 2015

Alicja Królowa Zombi RECENZJA #5


Tytuł: Alicja Królowa Zombi
Seria: Kroniki Białego Królika cz. 3
Autor: Gena Showalter
Wydawnictwo: Mira
Rok wydania: 2015
Ocena: 10/10

Wszyscy jesteśmy szaleniMam plan. Tym razem unicestwimy zombi raz na zawsze. Zegną przede mną kark, uznają moją władzę. To ja będę królową ich martwych serc.Przeżyłam koszmar, ale przetrwałam. Naiwnie założyłam, że teraz poznam, czym są szczęście i miłość. Straciłam czujność, a wtedy okazało się, że niektórzy ludzie są gorsi niż zombi. Czas rozpocząć ostateczną rozgrywkę. To będzie bitwa o wszystko, co kocham. Jeśli będę musiała poświęcić życie – nie zawaham się ani sekundy.

 Alicja Królowa Zombi to kolejna i, niestety, ostatnia juz część fenomenalnej serii Kroniki Białego Królika. Do serii należą:

  1. Alicja w Krainie Zombi
  2. Alicja i Lustro Zombi
  3. Alicja Królowa Zombi
Na wstępie polecam wam całą serię, nie tylko tą część.

Główną bohaterką jest Ali Bell, która w wieku 17 lat, w wypadku samochodowym straciła rodziców i kochaną siostrzyczkę. Po tym wydarzeniu zmienia szkołe, poznaje nowych ludzi, a dzięki temu dowiaduje się, że istnieją zombi. Wiąże się z tym wiele niebezpieczeństw, bólu i straty.
W tej książce Alicja i jej przyjaciele muszą zmierzyć się z potężnymi siłami Animy, czyli organizacji prowadzącej badania i doświadczenia na zombi. Wroga grupa daje o sobie znać nie raz, tym razem z większa siłą niż wcześniej. Tym samym sieje wśród Ali i jej przyjaciół zniszczenia, strach i śmierć.
Kto zginie,  komu uda się przeżyć? Czy Anima zostanie pokonana? Kto okaże się zdrajcą?
Jeśli chcecie otrzymać odpowiedź na te i wiele innych pytań, koniecznie przeczytajcie tę książkę. :)
(Napisałam teraz jak w jakiejś reklamie xd)
Jeżeli chodzi o moje odczucia po przeczytaniu tej części. Uważam, że jest napisana świetnie!
Akcja jest cudowna, czyta się szybko, trzyma w napięciu, po prostu wspaniale.
Bardzo ucieszył mnie wątek miłości Ali i Cole'a, który był rozwinięty jak nigdy i najlepszy spośród wszystkich trzech części. Pojawił się tutaj też watek bardzo dobrze mi znany, który pojawił się już w wielu książkach jakie czytałam, w trakcie czytania będziecie wiedzieli o co mi chodzi. Teraz tutaj nie napiszę, ponieważ nie chcę nikomu spojlerować ;)
Szczególnie spodobała mi się ta książka ze względu na emocje, które mi towarzyszyły, kiedy ją czytałam. Raz się śmiałam, za chwilę byłam w kurzona, a w następnym momencie płakałam.
Po prostu uwielbiam tę książkę, jeśli zastanawiacie się czy przeczytać to nie wahajcie się i czytajcie!

Jeszcze raz polecam wam całą serię, ponieważ to jedne z moich ulubionych książek i są na prawdę cudowne.

Komuś może to się wydać dziwne, że książki o wa;ce z zombi nazywam cudownymi, ale tak na prawdę to można się bez problemu doszukać wielu cennych wartości. Między innymi przyjaźń, miłość, poświęcenie itd. Poza tym, to wszystko jest świetnie opisane. Nie wiem co mogę jeszcze napisać aby przekonać was do tej trylogii, dlatego mam nadzieję, że wierzycie mi na słowo ;)

Piszcie co sądzicie o książce, serii oraz recenzji :)

Tu możecie mnie znaleźć:
mail: mojswiatksiazek@wp.pl
instagram: mojswiatksiazek
facebook: [klik]

PA, BUZIAKI!


Brak komentarzy: