poniedziałek, 15 czerwca 2015

Jeszcze tylko.... i wakacje!

Hej!
Jak domyślacie się pewnie po tytule, Dziś post k wakacjach, które będą już za 11 dni :D
Hm od czego zacząć? Mega się cieszę, że kończy się rok szkolny, ponieważ wreszcie mogę odpocząć. To znaczy też, że coraz bliżej też koniec gimnazjum, którego nie lubię.
Moje plany? Mam ich sporo, o niektórych tu napiszę
Mazury! Już na początku lipca jadę na dwa tygodnie na Mazury. Pewnie wiecie, że uwielbiam ten region dlatego strasznie się cieszę!
Kolejny pewny wyjazd to tydzień u babci na wsi. Też mieszkam na wsi, ale babcia mieszka w lesie i jest tam cudownie! Spedze czas ze wspaniałymi ludźmi w cudownym miejscu.
Kolejny plan to przeczytać dużo książek! Min. Chce po raz drugi przeczytać HP :)
Dodać na bloga wiele recenzji. To mój kolejny cel.
A jeśli jesteśmy przy sprawach dotyczących tego bloga, chce go bardziej wypromować i zdobyć większą liczbę czytelników :)
Kolejny cel również jest związany z blogowaniem. Mianowicie postanowiłam założyć typowo wakacyjnego bloga. Już zabieram się do zakładania go. Chce na nim pisać rzeczy związane z wakacjami, nawet pisać codziennie co robiłam. Nie wiem czy komuś się to spodoba ale bardzo chcę to robić :)
I ostatnie dwa postanowienia:
Dobrze się bawić!
Przeżyć!

A wy macie jakieś postanowienia? Napiszcie w komentarzach lub na mejla:
mojswiatksiazek@wp.pl
Lub Facebook
Mój Świat Książek

Na koniec kilka zdjęć

Buziaki!

Brak komentarzy: