wtorek, 30 czerwca 2015

#PODSUMOWANIE ostatnich miesięcy

Hejka!
Ponieważ moje ostatnie miesiące niestety nie były obfite w chwile kiedy mogłam spokojnie usiąść poczytać, a to dlatego, że cały czas towarzyszyła mi nauka i zmęczenie po szkole, więc dziś przychodzę z niewielkim zbiorowym podsumowaniem.

Kolejność książek jest przypadkowa ;)


  • "Eleonora" i Park Rainbow Rowell 2,2 cm Jeśli chcecie przeczytać moją dłuższą opinię na temat tej książki zapraszam do recenzji [klik]

  • "Mały Książę" Antoine de Saint-Exupery 0,5 cm Była to lektura szkolna, jednak bardzo mi się spodobała.

  • "Alicja Królowa Zombi" Gena Showalter 3,3 cm tutaj również odsyłam was do recenzji [klik]

  • "Gregor i Niedokończona Przepowiednia" Suzanne Collins 2,8 cm Recenzja [klik]



  • "Dziady cz. II" Adam Mickiewicz to również była lektura, tak krótka, że nawet nie mierzyłam.

Podsumowując:
w tych miesiącach: 8,8 cm
Razem: 27,4

Jak widać niewiele, dlatego w wakacje nadrabiam zaległości.

Uwaga!
Postanowiłam dodać cos do moich podsumowań, a mianowicie muzykę.
Będę dodawać tutaj piosenki, które u mnie ostatnio gościły i być moze coś o nich powiem.
Planowałam zrobić coś takiego od dawna i w końcu przyszedł ten moment.

Linkin Park- In the end
https://www.youtube.com/watch?v=eVTXPUF4Oz4
To piosenka, którą znalazłam niedawno, słucham jej cały czas. Genialny tekst i muzyka dlatego polecam.

Loic Nottet- Rhythm Inside [klik]

Być może kojarzycie tę piosenkęz Eurowizji. Mi od razu strasznie spodobała się ta piosenka, jest świetna.

Major Lazor & DJ Snake- Lean On [klik]

To chyba będzie mój hit wakacji, jeśli nie słyszeliście to koniecznie posłuchajcie!




Drugi blog tutaj szczególnie was zapraszam
Mail mojswiatksiazek@wp.pl
   
Paaaa


Brak komentarzy: